woensdag 1 juni 2011

Dag 24 Rustdag Sigmaringen

Donderdag 19 mei

Dag 24 Rustdag Sigmaringen

Rustdag betekent niet, dat je de hele dag niks doet. Eerst moest de was gedaan worden, maar ze verkochten geen wasmiddel op de camping, die moet je eerst kopen bij de supermarkt.
Na de inkopen en de was alle tassen uitmesten en de slaapzak uithangen.
De fiets had echt een onderhoudsbeurt nodig. De ketting was een bonk vuil. Daarna alles aangedraaid en de achterdrager aangepast. Ondertussen was de was lekker aan het drogen in de zon.

Om 2 uur was alles droog en opgeruimd, tijd om de stad te bezoeken.



Na een goed uur had ik de stad wel gezien en ben op zoek gegaan naar een cafe met vrij internet en ja ik had geluk, het theatercafe had vrije WIFI.

Bij een lekker biertje de mail kunnen lezen en een paar mailtjes kunnen vesturen, daarna geprobeerd een blog te laden, maar dat ging weer mis.



Na 2 biertjes werd het tijd om boodschappen te doen. Eerst nog bij een kapper, want mijn haren moesten nodig gekortwiekt worden.



Vandaag helaas geen byzondere ontmoetingen gehad. Wat dat betreft een saaie dag.

Gelukkig nog geen enkel teken van vermoeidheid of geirriteerde spieren of pezen of andere lichamelijke ongemakken. Daar ben ik toch wel dankbaar voor, dat ik zo'n lichamelijke inspanning kan opbrengen.

Wat het meest moeilijk wordt is de lange tijd van huis met de gemakken van een lekker bed. De vrijheid om te eten waar je zin in hebt en naar bed gaan en opstaan waar je zin in hebt.

Fietsen is geweldig mooi, maar vereist ook dicipline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten