woensdag 1 juni 2011

Dag 34 Venlo - Velp

Zondag 29 mei

Dag 34 Venlo - Velp
km 2523 - 2630
107 km gem 18.9 km / u

Gisteravond kwam al laat nog een Duitser met fiets en aanhanger op de camping.
Hij vond het nodig om op een gebied van 40 bij 40 meter vrije ruimte zijn tent op 2 meter afstand van mijn tent neer te zetten. Nou als hij maar niet snurkt, zei ik nog tegen Pete.

Nou ja tot 12 uur heb ik niks gehoord, maar van dat moment tot half 4 heb ik naar alle variaties van zijn gesnurk geluisterd.
Ik ben toen uit bed gegaan, flink aan zijn tent gerammeld tot hij wakker was en heb hem toen vriendelijk gevraagd of hij de volgende 3 uur wakker wilde blijven en dan kon ik tenminste nog 3 uurtjes slapen.

En het werkte, het bleef stil en ik heb inderdaad nog 3 uurtjes geslapen. S'Morgens bood hij me bedremmeld nog zijn excuses aan. Nou ja dat was ook niet nodig.
Volgende tocht maar oordopjes meenemen.

Nu dit keer echt afscheid genomen van Pete en John. Het zou nu wel heel onwaarschijnlijk zijn dat ik ze nog eens ontmoet.

Het was weer een winderige dag, maar het bleef droog en zelfs liet de zon zich een paar keer zien.

Het schema om naar Oosterhout te rijden heb ik al gauw laten schieten om door te rijden naar Velp.

Dat betekent de laatste dag een bekende rit van ruim 80 km en kan ik rond 3 uur al thuis zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten