woensdag 1 juni 2011

Dag 29 Hemsbach - Leeheim

Dindag 24 mei

Dag 29 Hemsbach - Leeheim
km 2071 - 2132
61 km gem 18.4 km / u

Vandaag de 2e helft van mijn rustdag.
Aan de gemiddelde snelheid is te zien, dat het al beter gaat met de maagproblemen.
Zaak om de maag langzaam te laten wennen aan meer voedsel.

De rit ging weer hoofdzakelijk over fietspaden door bossen en landerijen.
Om 2 uur was ik op de camping gelegen aan een grote recreatieplas.

Voor de 2e keer pas had ik gelegenheid om eens te zwemmen. Het weer was daarbij perfect.

Om 7 uur kwamen nog 2 fietsers op de wei staan. Het waren Pete en John ( hoe kan het anders) en kwamen uit Seatle (USA).

Ze waren op 26 april (he zij ook al) uit Amsterdam vertrokken, door NL , BE FR, CH en D getrokken met stukken treinen erbij.

Ze wilden 30 mei (he zij ook al) terug zijn in Amsterdam. Ze fietsten op een ligfiets en sliepen zonder tentje in de open lucht.

s'Avonds redelijk goed gegeten, zonder dat de maag ging protesteren.
Ik ben alleen door mijn voedselvoorraad.
Morgen eerst een goed ontbijt zien te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten