woensdag 1 juni 2011

Dag 28 Heidelberg - Hemsbach

Maandag 23 mei

Dag 28 Heidelberg - Hemsbach

km 2032 - 2071

39 km gem 16 km / u

De laatste loodjes wegen het zwaarst. Zeker als je voor de 2e keer een voedselvergiftiging oploopt. Niet zo erg als op Sami, maar de vermoeidheid gaat toch wel meespelen.

Daarbij komt, dat de laatste 3 campings vreselijk lawaaiig waren, waardoor je 3 nachten niet best hebt geslapen.

Blijven op de camping in Heidelberg was geen optie, vanwege de geluidsoverlast.

Omdat ik dinsdag een rustdag wilde nemen, besloot ik 2 korte ritjes op maandag en dinsdag. Vandaag 39 en morgen 45 km.

Daarmee kon ik direct na de middag op de camping zijn en s'morgens heerlijk langzaam aan te doen.

Vanmiddag kwam ik inderdaad 1 uur aan en lag om 2 uur al lekker in de schaduw te slapen. Dat heb ik met onderbreking voor een hapje rijst en speciale thee volgehouden tot 8 uur.

De rit was niet noemenswaard, wel de stad Ladenburg. Helaas had ik niet de puf om hier echt van te genieten.

Vandaag dus een dag zonder foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten