zondag 1 mei 2011

Dag 2 Levadia - Itea

Woensdag 27 april km119 - 187 km 68 km gem 17 km / u


Inderdaad slecht weer. Vanmorgen stroomde het.
Omdat ik een probleempje had met een van de tassen ging ik pas om half elf op pad
.Een erg aardige Griek heeft me geholpen aan een 4mm langer boutje,waarmee het de tas weer goed was vast te zetten.
Het was toen al iets minder gaan regenen. Het ergste van die regen is niet tijdens het klimmen, want je wordt dan toch wel nat van het zweten, maar de afdaling is vreselijk koud. B
oven op de berg in Arochova op 1000 m hoogte was het maar 9 graad en je zit volop in de wolken met dus 0 meter uitzicht. Erg jammer want het uitzicht zou mooi zijn geweest.

Door de vele regen en het slechte zicht geen mooie foto kunnen nemen.
Tijdens de afdalin g in Delphi was het al wel een stuk beter, maar was ik zo koud dat ik daar weinig oog voor had.
Daarom eerst maar een flinke warme maaltijd genomen en een warm vest uit de tas gehaald
Op de camping een flinke warme douche en dan is alles weer ok. Nu bij de tent heerlijk genieten van het uitzicht en het klotsen van de branding.
Morgen 90 km langs de noordkust van de golf van Korinthe. Redelijk vlak maar wel mooi. Het weer zou iets beter worden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten