maandag 2 mei 2011

Dag 6 Rustdag Sami

zondag 1 mei km gereden 0

Om weer op verhaal te komen was het beter om de rustdag naar voren te schuiven..
Vannacht erg goed geslapen en een prima ontbijt gehad.
Het smaakte me ook weer. Morgen nog een makkelijke dag en dan moet het over zijn.



Vanmorgen al mijn kleren bont en wit bij elkaar in dee wasmachine gegooid en op 4r0 graad gewassen.
Na 3 kwartier kwam alles er spic en span uit.
Alles op de drooglijn en in het zonnetje.
In de middag kwam er een nieuw bezoeker op de camping. Op de fiets....
Het bleek een Zimbabwaan te zijn van Griekse afkomst.
Hij had zijn grootouders bezocht op Kefalonia en ging nu verder ook naar Italie, Frankrijk en Spanje.
Hij had het plan om alle continenten te bezoeken en daar door 4 of 5 landen te fietsen.
Volgend jaar werd het Azie van HongKong tot Thailand.
We legden onze schema's naast elkaar en kwamen tot de conclusie dat als hij met mij meefietst naar Igoumanitsa en Ancona hij meer fietst, goedkoper uit is en een mooiere tocht maakt.
We zouden dus samen morgen op weg gaan naar Lefkada. Samen zijn we 's avonds uit wezen eten, waarbij ik dacht dat ik alles kon eten.
Zo voelde ik me ook, maar s' nachts ben ik helemaal leeggelopen. Elk uur zat ik op de step wc.
Ik onderging de perfecte darmreiniging
Helaas was het onmogelijk om de volgende dag de reis voort te zetten en was genoodzaakt een extra rustdag te nemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten