dinsdag 31 mei 2011

Rustdag Landeck

Zondag 15 mei

Rustdag Landeck

Doordat de camping was gesloten, moest ik gedwongen in een gasthof overnachten. Gelukkig maar, want het regende de hele dag en was ook onaangenaam koud.

Dan de hele dag in een tentje moeten doorbrengen is niet echt gezellig.

Het grootste deel van de dag in bed gelegen, sport gekeken en de blogs proberen op de site te zetten.

t

s'Morgens eerst naar een internecafe geweest en daar alle verslagen op de blog gezet. Dacht ik!

Ik kon niet op de blog komen om te controleren of alles er goed opstond.

Colette en Ank gevraagd of ze een update hadden gehad. Nee dus.

Daarom maar weer op bed gedoken en alle verslagen op mail gezet.

Weer naar intenetcafe en verstuurd. Nog even gekeken of ik op de blog kon, maar toen kreeg ik een duidelijk bericht, dat het internetcafe dit adres had geblokkeerd!!!! Waarom? Joost mag het weten.

S'Avonds weer lekker gegeten en vroeg naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten