zondag 1 mei 2011

Dag 4 Rio - Kylinni

Vrjidag 29 april
Dag 4 Rio - Kylinni km 304 -398 94 km
Een saaie fietsdag, maarrrr.... het zonnetje scheen.
Dit was het weer, dat eigenlijk al een paar weken zou moeten zijn. maar zoals in Nederland het weer in positieve zin van slag is, zo is het in Griekenland in negatieve zin van slag
De eerste 20 km waren wel aardig. Vlak langs de kust door arme dorpjes. Er is te weinig strand om toeristen te trekken.
Daarna moest ik het grote deel rijden langs een drukke nationale route.
Veel verkeersgeraas en weinig te zien.

De laaatste 10 km waren heel sneaky.
Je denkt nog een klein half uurtje en dan ben ik vroeg op de camping.
Maar dit was vals plat op zijn best!
Ik ging twijfelen aan de fiets, de wind had ik tegen, ik voelde me ook niet lekker, waarschijnlijk iets verkeerds gegeten of gedronken, ik had te weinig pauzes genomen.
Op het laatst reed ik in de lichtste versnelling en zag nog niet dat het errg steil naar boven ging.
Eindelijk kon ik van me afkijken en toen zag ik pas wat een diepte ik naast me had.
De afdaling naar beneden was wel met diverse haarspeldbochten viel je naar beneden.
Het slechte nieuws is dat ik die steile helling morgen weer moet nemen en wel s'ochtends om half 7' omdat de boot om 8 uur vertrekt..
Als ik morgen ga, want de maag speelt nu wel zoveel op, dat ik niks heb kunnen eten.
De camping is wel een erg luxe met een schitterend strand. ik had ook nog tijd om even in de'zon te zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten