dinsdag 31 mei 2011

Dag 11 Fano - Lido Adriano (Ravenna)

Vrijdag 6 mei
Dag 11 Fano - Lido Adriano (Ravenna) km718 - 848
130 km gem 19.3 km/u

In Fano had ik weer een camping met internet, maar om 7 uur kwam ik pas op de camping, dan eten koken en daarna bleek ik een verkeerde netwerk sleutel te hebben . Toen internet eindelijk werkte was het al half 10 en dat is voor mij tijdens het fietsen hoogste bedtijd.

De volgende dag wel 30 km langs de kust gefietst waar onafgebroken hotel aan hotel en strandtent aan strandtent stond.
Echt 30 km boulevard van Zandvoort achter elkaar door. Moet niet aan denken hier mijn vakantie door te moeten brengen.
Na Pesaro was het even afgelopen en kwam ik door een schitterend park met heel veel heuvels en stadjes en kastelen daar bovenop. Heuvels van zeenivo tot een 200 m hoogte.
Echter hierna was het weer hetzelfde liedje. Een onafgebroken rij hotels en strandtentjes.
In Rimini afscheid genomen van Garth.
Hij ging bij San Marino richting Florence en ik ging verder noordwaarts richtiing Ravenna.
Na een te lange tocht kwam ik aan op een mooie strandcamping ca 15 km van Ravenna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten